persis

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است


رفیق‌دوست :" آقای هاشمی بر این باورند که روسای جمهور، نمایندگان مجلس و سایر مسوولان را این بخش عظیم انتخاب می‌کنند و دو دسته اصولگرا و اصلاح‌طلب هرکدام که بتوانند رای این 60 درصد را جلب کنند، به پیروزی دست پیدا می‌کنند.

روزی آقای هاشمی من را فراخواندند و «به من گفتند که نزد مقام معظم رهبری بروم و به ایشان بگویم که با احمدآقا (خمینی) اینقدر بد رفتار نکنند».
من نیز نزد مقام معظم رهبری رفتم و به ایشان گفتم که داش اکبر می‌گویند که با احمد آقا بهتر باشید. ایشان نیز به من گفتند که «من با احمدآقا خوب هستم. اگر درخواست ایشان گذشته از اصول است، من نیستم، چراکه من در اصول با هیچ‌کسی شوخی ندارم».

در آن زمان ما هر ماه جلسات مشترکی با احمدآقا داشتیم که در یکی از این جلسات من اتفاقاتی را که افتاد را به احمدآقا منتقل کردم که ایشان در پاسخ به من گفتند یکی از دلایلی که امام خمینی(ره) به مقام معظم رهبری علاقه پیدا کرد، همین صلابت و استقلال رای ایشان بود."


۰ نظر ۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۶
M A

مصاحبه قدیمیه اما بیشتر برام شخصی که جمله رو گفته جالب بود:

"رفیق دوست با اشاره به دستور رییس جمهور به معاون اول خود در مورد برخورد با ویژه‌خواری در کشور، گفت: من در مصاحبه‌هایی که در این باره با رسانه‌های مختلف داشتم مطرح کردم که دستور رییس جمهور درباره مبارزه با رانت‌خواری برخورد با معلول است نه برخورد با علت. من معتقدم تا زمانی که اقتصاد دولتی باشد پیدا شدن بابک زنجانی‌ها اتفاقی طبیعی است."


۰ نظر ۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۴
M A