persis

مجتهد سیاسی..

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۶ ب.ظ


رفیق‌دوست :" آقای هاشمی بر این باورند که روسای جمهور، نمایندگان مجلس و سایر مسوولان را این بخش عظیم انتخاب می‌کنند و دو دسته اصولگرا و اصلاح‌طلب هرکدام که بتوانند رای این 60 درصد را جلب کنند، به پیروزی دست پیدا می‌کنند.

روزی آقای هاشمی من را فراخواندند و «به من گفتند که نزد مقام معظم رهبری بروم و به ایشان بگویم که با احمدآقا (خمینی) اینقدر بد رفتار نکنند».
من نیز نزد مقام معظم رهبری رفتم و به ایشان گفتم که داش اکبر می‌گویند که با احمد آقا بهتر باشید. ایشان نیز به من گفتند که «من با احمدآقا خوب هستم. اگر درخواست ایشان گذشته از اصول است، من نیستم، چراکه من در اصول با هیچ‌کسی شوخی ندارم».

در آن زمان ما هر ماه جلسات مشترکی با احمدآقا داشتیم که در یکی از این جلسات من اتفاقاتی را که افتاد را به احمدآقا منتقل کردم که ایشان در پاسخ به من گفتند یکی از دلایلی که امام خمینی(ره) به مقام معظم رهبری علاقه پیدا کرد، همین صلابت و استقلال رای ایشان بود."


۹۵/۰۴/۲۴
M A

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی