persis

لا حول و لاقوه الا بالله العلی العظیم..

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۰۶ ب.ظ
خدایا...!
تو شاهدی
نمی خواهم احدی از من آزرده خاطر باشد و
 یا آسیبی از ناحیه من به او برسد..
بر این امر مواظبت می کنم.
و در صورت رخداد در صدد جبران بر می آیم
هر چند مقصر نباشم یا باشم.
 خدایا...!
پناه  می برم به تو
آنجا که منافعی از ناحیه من به خطر می افتد
و ایستادگی صورت می پذیرد
از ناحیه زیاده خواهی ها
ظلم ها..
من از سهم خود تا می توانم می گذرم تا زمانی که ضرری بزرگ مترتب نباشد.
پناه می برم به تو از شر دسیسه ها.
ای پروردگار فلق از شر تمام مخلوقات.
و از شر حسود هنگامی که حسد می ورزد..
ای برترین پناهگاه
..
.
الهی و ربی من لی غیرک



۹۵/۰۸/۲۶
M A

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی